Ruilen en retourneren

----

Retourvoorwaarden
Wij doen onze uiterste best om de beste kwaliteit producten aan u te leveren. Gaat er toch onverhoopt iets niet goed dan kunt u gebruik maken van uw retourrechten. Wij adviseren u onderstaande pagina door te nemen en contact op te nemen via info@shinart.nl.

Retourneren
U kunt binnen 14 dagen na ontvangst uw product retourneren. Doet u dit later dan 14 dagen dan vervalt uw recht op retourneren en krijgt u geen vervangend product of geld terug.

Om in aanmerking te komen voor retourneren mag het product niet gedragen zijn, moet het in dezelfde staat als ontvangen zijn en in de verpakking zitten. Custom producten kunnen alleen geretourneerd worden als er een duidelijke fout op het design is gemaakt vanuit SHIN ART.

Producten die u niet kan retourneren:
- Cadeaukaarten

Om te kunnen retourneren moet de bon of het bewijs van aankoop altijd getoond worden.

In sommige situaties is een gedeeltelijke of geen teruggave van uw betaalde bedrag mogelijk (indien van toepassing):
- Als een product niet in de originele staat wordt retourneert of beschadigd niet te wijten aan een fout van SHIN ART.
- Producten die later dan 14 dagen na aankoop worden geretourneerd.

Teruggave geld na retourneren:

Als de retourzending is ontvangen en goedgekeurd ontvangt u een mail met daarin de ontvangstbevestiging. Hierin wordt ook vermeld of er akkoord of geen akkoord is met de retournering. Is de retournering goedgekeurd zal het bedrag teruggestort worden op uw rekening (op dezelfde manier waarop u uw aankoop heeft gedaan). Dit kan enkele dagen in beslag nemen.

Terugbetaling vanuit SHIN ART:

Heeft u geen terugbetaling ontvangen adviseren wij om als eerste uw bankrekening te checken. Hierna kunt u, als u met creditcard heeft betaald, contact opnemen met uw creditcard provider omdat de transactie eventueel een aantal verwerkingsdagen kan hebben. Heeft u hierna nog steeds geen verdere informatie over de terugbetaling neem dan gerust contact op via info@shinart.nl. We vragen u om uw geduld aangezien de terugbetaling per bank verschilt en vaak enkele dagen in beslag kan nemen.

Producten in de uitverkoop:

Helaas kunnen producten die in de sale zijn niet geretourneerd worden.

Producten ruilen:
We ruilen alleen producten om als dit te maken heeft met een fout vanuit SHIN ART. Neem gerust contact op via info@shinart.nl zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Het is afhankelijk waar u woont hoe lang het duurt voordat u het nieuwe product weer ontvangt.

Retourproduct verzenden:

Heeft u contact opgenomen met info@shinart.nl en wordt aangegeven dat u uw pakket gereed kan maken voor de retourzending kan u beginnen met het product retour klaar te maken. U kunt uw product versturen naar:

SHIN ART

Kleine Vuurvlinder 56
5731ZJ Mierlo
The Netherlands

U bent volledig verantwoordelijk voor het retourneren van uw product waarbij u de retourkosten zelf moet betalen. Deze kosten zijn niet te verhalen bij SHIN ART. Heeft u de retourkosten niet betaald, dan zal SHIN ART deze kosten van het totale bedrag dat teruggestort moet worden halen.

Als u uw product wilt retourneren en het voldoet aan de voorwaarde neem dan in acht dat u kunt overwegen om een track en trace code aan te vragen of een verzekering op uw retourzending zet omdat wij niet 100% kunnen garanderen dat we uw ontvangen.